Інклюзивна освіта



Усі ми приходимо в цей світ однаково беззахисними й на початку життя потребуємо допомоги. З часом, зростаючи, ми опановуємо певні механізми захисту, адаптації, взаємодії з довкіллям. Однак є діти, які не можуть так легко ввійти у навколишній світ, вони «обпікаються», стикаючись з різноманітними перешкодами, як психологічними, так і фізичними. Ідеться про дітей з особливими потребами здоров’я.  Саме ця категорія дошкільнят потребує постійної допомоги та посиленого соціального захисту.
    Кожна людина, незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей.
    За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), лише 20 % народжених дітей умовно вважається здоровими, інші – або страждають порушеннями психофізичного розвитку, або знаходяться в стані між здоров’ям і хворобою.
   Визнання прав такої дитини, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності є дуже важливим на сучасному  етапі розвитку освіти. Тому важливого значення набуває інклюзивне навчання, що передбачає спільне перебування дітей із порушеннями психофізичного розвитку з їх здоровими однолітками.

Немає коментарів:

Дописати коментар